כפי שפורסם ב-socialmediatoday לינקדאין פועלת כדי להקל על מותגים במיקסום טווח ההגעה של הפוסטים שלהם. מעתה היא תציע אפשרות Boost חדשה אשר דומה לזה של פייסבוק וכך תאפשר להפוך פוסט אורגני לממומן.
בתוך כך היא מוסיפה גם כלים שיאפשרו להרחיב את ההצלחה של האירועים הווירטואליים ולעקוב אחר הביצועים שלהם באפליקציה.פרסום על ידי Boost פוסט אורגני יתבצע בקלות וללא צורך ליצור מודעה חדשה.
הרחבת הקהל
רשת לינקדאין מסרה כי היא מאפשרת מעתה לשפר את הביצועים של כל פוסט אורגני ישירות מדף הלינקדאין. בלחיצת כפתור ועדכון אמצעי התשלום ניתן לתת Boost לפוסט אורגני ולהגיע לקהלים רחבים וחדשים. כל זאת ללא צורך ללמוד להשתמש בכלי שיווקי חדש.
כפתור ה-Boost יופיע בפוסטים של הפרופיל והמפרסמים יוכלו לבחור אחד מבין ארבעת היעדים הבאים בפרסום:
- העלאת מספר הצפיות בסרטון
- הגברת מעורבות
- הגברת מודעות למותג
- הגדלת מספר הביקורים באתר
בשלב הבא המפרסמים יוכלו לבחור גם את קהל היעד על פי האפשרויות הבאות:
- מבוסס פרופיל – המפרסמים יבחרו קריטריונים לקהל היעד.
- מבוסס אינטרסים – המפרסמים יבחרו את הקהל מתוך קבוצות חברים.
- תבנית קהל – המפרסמים יוכלו לבחור תבנית קהל מתוך אפשרויות שלינקדאין הגדירה מראש.
המפרסמים יוכלו גם לבחור את המיקום, להוסיף אי הכללות ולהגדיר את התקציב. לאחר מכן כל שיש לעשות הוא ללחוץ על כפתור ה-Boost והקמפיין יעלה לאוויר.
יצירת מודעות אירועים
כלי נוסף שמציעה לינקדאין הוא יצירת מודעות אירועים וזאת כדי להגביר את המודעות לאירועים וירטואליים. Event Adתאפשר לקדם את האירוע תוך הדגשת הפרטים המרכזיים והחשובים כמו: תאריך, שעה, כיצד ניתן להצטרף לאירוע.
בשנה האחרונה הרשת פעלה במטרה לשכלל ולקדם אירועים וירטואליים. לאחר שהפכה את אפשרות האירועים לזמינים לכל, הוסיפה גם סטרימינג בשידור חי. התכונות הללו מאפשרות לעסקים להשתמש ברשת כדי לקדם את המפגשים הווירטואליים שלהם ומסייעות למותגים להתחבר לקהל. מעתה המותגים יוכלו לקדם את האירועים הווירטואליים שלהם בפני משתתפים פוטנציאליים.
בנוסף לכך, לינקדאין הוסיפה כלי חדש לניתוח מודעות האירועים וזאת כדי לתת למפרסמים תובנות לגבי טווח ההגעה, המעורבות והמאפיינים של המשתתפים. ניתוח זה יאפשר למפרסמים, לעסקים ולמותגים להעריך את ההשפעה של המאמצים שלהם וקבל החלטות בנוגע ליישום האירועים הבאים.