כפי שפורסם ב-socialmediatoday, אינסטגרם מוסיפה כלים במטרה לאפשר ליוצרים להבין טוב יותר את ביצועי התוכן שלהם כאשר היא הכלים מתמקדים ב-Reels ובשידורי הלייב. זאת בעקבות משוב שהחברה קיבלה מיוצרים ועסקים.
מעתה תספק הרשת החברתית מגוון מדדים לכל סוגי התוכן כולל נתונים סטטיסטיים חדשים ומעמיקים וזאת לחשבונות עסקיים וחשבונות יוצרים. אינסטגרם תספק נתונים על סך ההצגות, החשבונות שהושגו, לייקים, הערות, שיתופים ושמירות של ה-Reels.
עבור שידורי לייב הכלים החדשים יספקו מידע על חשבונות אליהם היוצרים נחשפו, מידע כמה צפו בהם בו זמנית לאורך השידור, מידע על התגובות והשיתופים. את האלמנטים הללו מוסיפה הרשת החברתית לסקירת ובנות החשבון וזאת כדי לספק תמונה רחבה על נתוני הלייב וה-Reels לאורך זמן.
יותר מידע ליוצרים מוביל לאסטרטגיית תוכן טובה יותר
הכלים החדשים מהווים הרחבה משמעותית של היכולת להפיק תובנות מהפעילות באינסטגרם. יוצרים ובעלי עסקים יוכלו להשתמש בנתונים שיאספו כדי לקבוע את אסטרטגיית הפרסום וזאת עם הבנה של מה הקהל אוהב וכיצד להשתפר וזאת על סמך נתונים ספציפיים לפורמט.
מאינסטגרם נאמר כי הם מתכוונים להשיק מידע מפורט ליוצרים ולעסקים. ברשת מבינים את חשיבות הפצת התוכן ולכן היא יצרה פירוט חדש שמספק שקיפות לגבי סוגי החשבונות אליהם היוצרים מגיעים ובנוגע לפורמט התוכן היעיל ביותר להבאת תנועה.
עוד על התובנות החדשות
אינסטגרם מציגה אפשרויות חדשות ליצירת תובנות על פעילות החשבון וכחלק מכך היא מרחיבה את האפשרות לסקירה מעבר לשבעת או שלושים הימים האחרונים. בקרוב היא גם צפויה להציע גישה לכל המידע בגרסת הדסקטופ של האפליקציה. במקביל היא גם בוחנת אפשרות של העלאת תכנים דרך הדסקטופ.
עבור משווקי מדיה חברתית מדובר בעדכון משמעותי כשהמידע שיתקבל מהרשת יעזור ליצירת אסטרטגיה וקבלת החלטות כיצד להניע את העסק קדימה. על אף שלא כולם מנצלים את ה-Reels יתכן שהשינויים שהרשת מכניסה ישפיעו על ההחלטה להשתמש בכלי זה ויגרמו ליותר יוצרים ועסקים לאמץ את הכלי.
התובנות החדשות שמציעה אינסטגרם זמינות רק לחשבונות עסקיים ויוצרים באפליקציה והן מאפשרות להם להגביר את הנוכחות הכללית ברשת החברתית ולתכנן את אסטרטגיית התוכן.