לגוגל יש כל כך הרבה נתונים על הגולשים, עד כדי כך שהיא יכולה לחזות מה מעניין אותם ומה הם עשויים לקנות. כעת יוטיוב מציגה פורמט פרסום חדש בו היא תאפשר לפרסם על בסיס תוצאות בלבד.
כפי שפורסם ב-searchengineland, גוגל תאפשר למפרסמים להפעיל מיקוד מבוסס ביצועים עבור המודעות ביוטיוב. משמעות הדבר עשויה להיות הגעה לפחות אנשים אך המרות מצטברות שיאפשרו שליטה טובה יותר על התקציב ותוצאות טובות יותר.
על סמך מה תחליט גוגל אם להציג את המודעה
הפורמט החדש של יוטיוב יאפשר למפרסמים לנצל את התקציב שלהם על ידי יצירת קמפיין המרות. עבור מפרסמים רבים מדובר בחדשות מצוינות אשר יאפשרו להם להשקיע פחות כספים ובצורה טובה יותר. עם זאת, עליהם להבין כיצד גוגל מחליטה האם להציג את המודעה או לא.
לגוגל יש מידע רב על המשתמשים וכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר במערכת הפרסום שלה האלגוריתם יחליט האם ומתי להציג את המודעה. המטרה של גוגל היא כמובן לייצר לגוגל יותר כסף ולכן אם האלגוריתם ימצא כי המוצר אינו רלוונטי לקהל, יתכן מאד שהקמפיין בכלל לא יראה אור.
יצירת קמפיין מבוסס ביצועים
קמפיין מבוסס ביצועים מתבסס על אותו אלגוריתם כמו כל קמפיין אחר ביוטיוב. לכן, בשלב הראשון יש להגדיר את מחיר היעד לרכישה. הגדרה זו מאפשרת לקמפיין להיות רווחי והחיוב יהיה בגין כל רגישה. לשם כך יש להשתמש בתצוגת אסטרטגיית הצעת מחיר tCPA או TROAS.
נקודה חשובה לשים לב אליה היא שיתכן כי גוגל אדס תציג כי החשבון לא מתאים לקמפיין מבוסס ביצועים. במקרה זה יש לבדוק את הסיבה לכך או לבחור בקמפיין חלופי.