חדש: פייסבוק בודקת את האפשרות לשתף שידורים מאינסטגרם

מיטל אור
פייסבוק הודיעה כי היא מתכוונת לערוך ניסוי שיאפשר למשתמשים להודיע על ה-Reels שלהם דרך האפליקציה. כרגע, הפיצ'ר יהיה פתוח למשתמשים בהודו בלבד.
פייסבוק מנסה פיצ'ר חדש אשר יאפשר למשתמשים לשתף את האינסטגרם

פייסבוק הודיעה כי היא מנסה פיצ’ר חדש אשר יאפשר למשתמשים לשתף את האינסטגרם Reels (Instegram Reels) בפייסבוק.

כפי שפורסם ב – Financial Post, ביום שני, ה-08.03.21, הודיעה כי היא מבצעת בדיקה שתאפשר ליוצרים מסוימים לשתף את התוכן שהם יוצרים באינסטגרם על גבי פלטפורמת פייסבוק. את הניסוי מבצעת החברה באמצעות משתמשים מסוימים בהודו.

כחלק מהבחינה שעושה הפלטפורמה, היא תאפשר למשתמשים אשר יוצרים סרטוני  Reels באינסטגרם, להמליץ עליהם בפייסבוק. בנוסף מודיעה החברה כי היא מתכננת להשיק פיצ’ר משלה שיקביל לתכונת ה-Reels.

התחרות מול טיק טוק

טיק טוק נמצאת במגמת עלייה מתמדת ופייסבוק פועלת במטרה לצמצם את ההשפעה שלה עליה ובכלל. כחלק מכך היא יצרה את ה-Reels באינסטגרם ועתה היא מחפשת את השלב הבא שיאפשר לה להקטין את הצמיחה של טיק טוק.

הבחירה בהודו כמקום לניסוי של פייסבוק אינה מקרית. סכסוך בין הודו לבין סין הוביל לאיסור על שימוש באפליקציה הסינית, מה שגרם לאינסטגרם לפתח את ה-Reels במטרה להעביר אליה משתמשים רבים מהודו ככל האפשר. הצעד הנוכחי הוא המשך ישיר של הפיתוח.

יותר השפעה באמצעות תכני וידאו

בסופו של דבר, הוכח כי תכני וידאו מושכים אליהם קהל רב והם יכולים להיות כלי עוצמתי ויעיל עבור מותגים, מפרסמים ואנשים פרטיים שרוצים ליצור לעצמם קהל רחב. אינסטגרם כבר עשתה את הצעד הראשון כשהיא אפשרה ליצור תכנים תואמים יותר לטיק טוק ועתה הגיוני כי יתבצע איחוד כוחות בינה לבין פייסבוק.

המטרה של פייסבוק היא לאפשר ליוצרים להגיע לקהלים חדשים ולאנשים להגיע ליותר תכנים משעשעים. כרגע החברה עורכת את הניסוי בהודו בלבד, אך כל זאת במטרה להפוך את הכלי לזמין לכל היוצרים באינסטגרם ובפייסבוק. האם צעד זה יוביל למיתון בצמיחתה של טיק טוק והאם הוא באמת יעזור להגדיל את השימוש בפייסבוק? נצטרך לחכות ולראות.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
897
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
703
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
356
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107912
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102358
מדיה חברתית
דנה רוזן
83168
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.