מעתה, דו”חות Google My Business יציגו לעסקים פירוט כיצד הגולשים הגיעו אליהם, באיזה מכשיר הם השתמשו ויכללו מידע על הביצועים.
כפי שפורסם ב-Search Engine Land גוגל מוסיפה ביצועים לכלי ה”עסק שלי” ועתה היא נותנת בדו”ח יותר נתונים מתוך מטרה לאפשר לעסקים לנתח את המידע ולשפר את הביצועים. פונקציה חדשה תציג האם אנשים ביצעו את החיפוש דרך המכשיר הנייד או מהמחשב והאם הם השתמשו במנוע החיפוש של גוגל או באפליקציית המפות.
מעכשיו עסקים יכולים לגשת לדו”ח על ידי כניסה אל Google My Business, לחיצה על העסק וקבלת המידע בפירוט. לאחר מכן ניתן לגשת לדו”ח הביצועים, לגלל למטה ולגלות כיצד אנשים גילו את העסק.
השקה לאחר גרסת הבטא
את גרסת הבטא לדו”חות החדשים יצרה גוגל כבר בסוף ינואר ועתה האפשרות פתוחה לכל המשתמשים (העסקים הרשומים). גולש ירשם פעם אחת ביום בלבד גם אם הוא חיפש את העסק או נכנס לכרטיס העסק יותר מכך באותו היום.
יש לשים לב כי על אף שהדו”ח מכיל יותר נתונים, עסקים מסוימים עשויים לראות ירידה בכמות החיפושים והסיבה לכך היא שגוגל מגבילה את מספר הספירות של הכניסות שנעשות על ידי אותו משתמש. המדד מתמקד בתצוגות של פרופיל העסק ולא בהופעות בגוגל עסקים.
השינוי ייתן לעסקים עוד כלי להבנה כיצד הלקוחות מבצעים את החיפוש וכיצד הם מוצאים אותם. מקדמים יכולים להשתמש בדו”חות החדשים כדי לעזור ללקוחות לסגור יותר עסקאות על ידי שיפור התוכן והבנה טובה יותר של צרכי לקוחותיהם.