Majestic SEO נחשב לאחד כלים היותר מתקדמים למטרות ניתוח אתרי מתחרים, אף על פי שהוא דורש תשלום חודשי קבוע (ניתן לקבל דוחות חינם עבור אתרים עליהם ניתן להוכיח בעלות, בדומה לוובמאסטר טולס) הכלי מאפשר לקבל מידע מדויק ביותר על הקישורים והדומיינים המפנים לאתר מסוים, כולל ניתוח אנליטי של חוזקם (בתשלום בלבד לכל הדומיינים) וסינון לפי מדינות או כתובות IP.
בשבוע האחרון בוצעה באתר מתיחת פנים והוא הפך לידידותי יותר עבור משתמשים חדשים. לדוגמה, התיבה להקלדת כתובות אתרים הפכה לגדולה ובולטת יותר, התפריטים בדפי הדוחות ברורים יותר ומופיעים במספר לשוניות.
מעבר לשינוים הקוסמטיים הללו, האתר יציע סדרת הרצאות וידאו בשידור חי אשר יציגו טיפים ועצות למשתמשים ותיקים וחדשים בחינם (למעשה הקטעים מועלים ל-youtube). מי שהתמזל מזלו ונמצא בלאס וגאס בחודש נובמבר, יוכל לצפות בהרצאה אשר תועבר על ידי צוות האתר במהלך כנס PubCon.
יתכן כי מהלך זה של Majestic בוצע בתגובה לשינויים אשר חלו ביאהו והשימוש המוגבל יותר בפקודה linkdomain. גם גוגל הפכה את המידע לגבי קישורים נכנסים בווב מאסטר טולס למדויק פחות והחלה להציג גם קישורים שפג תוקפם. (פעולה אשר גרמה ללא מעט תלונות לגבי הכמות המבהילה של “קישורים חדשים” אשר הופיעו פתאום).