החל מאתמול ניתן לראות את התובנות לדפי הפייסבוק שאתם מנהלים בצורה נוחה יותר. התובנות הישנות הציגו את רוב המדדים על גרף אחד ובצבעים רבים בצורה שהקשתה להבדיל ביניהם :
הפורמט החדש מפרק את הנתונים למסך ראשי ומסך משני אליו ניתן להגיע מתוך המסך הראשי באמצעות לחיצה על “ראה פרטים”. הפורמט הישן עדיין זמין למי שכבר התרגל אליו או מעוניין לראות את כל הפרטים במרוכז.
נראה שפייסבוק לא מפסיקה במירוץ החימוש שלה מול מנועי החיפוש המסורתיים. התובנות שהיא מציגה למנהלי דפים אמנם רחוקות מלהיות שוות ערך לאלו אשר ניתן לקבל מכלי מנהלי האתרים של גוגל ובינג (וכמובן אנליטיקס), אך הן בהחלט נותנות משוב כללי על מגמות ושינויים חשובים. היתרון הגדול שלהן עדיין נעוץ ביכולת לפלח את המשתמשים לפי נתונים דמוגרפים כגון מין, גיל, שפה ובחלק מהמדינות גם מיקום (בישראל מידע זה עדיין אינו מדויק דיו).
מידע נוסף אודות קידום ובניית דף מעריצים בפייסבוק