פייסבוק ישראל משיקה את Commerce School
השבוע פייסבוק ישראל פתחה את הגשת המועמדות לתכנית החדשה Commerce School, שמטרתה לעזור לעסקי e-commerce ישראלים לצמוח ולהתרחב.
מדובר בתוכנית אקסקלוסיבית של חודשיים, אשר תתקיים באופן וירטואלי, החל מדצמבר 2020 ועד פברואר 2021. במהלך התוכנית ניגע בכל המנגנונים השונים אשר מובילים לניהול עסק קומרס מצליח: אסטרטגיות צמיחה, שימוש נכון בעונתיות, בניית נכסי קריאייטיב אפקטיביים, שיפור חוויית לקוח באתר ועוד.
לצורך כך, פייסבוק מחפשת עסקי e-commerce ישראלים עם הנהלה חזקה, המעוניינים לצמוח ולהתרחב לטריטוריות חדשות. אם אתם עסקים כאלה או מכירים עסק שיתאים לתוכנית – ניתן להגיש מועמדות עד ה-22 בנובמבר. מספר המקומות מוגבל, כדאי למהר ולהירשם.
למידע נוסף והגשת מועמדות:
http://bit.ly/FacebookCommerceSchool
קרדיט לידיעה:
בר קלרה מנדז מקונון, מנהלת צוות לקוחות גלובליים בצמיחה, פייסבוק אירלנד וישראל
מיקרוסופט השיקה את Clarity – כלי אנליטיקס חינמי
התחרות בעולם האנליטיקס קופצת מדרגה נוספת, עם השקתה של פלטפורמת קלאריטי. הכלי הושק במקור בשנת 2018, אבל עד היום היה זמין רק בגרסת בטא. כעת הוא זמין לכולם בחינם.
מדובר בכלי אנליטיקס חינמי מבית מיקרוסופט, שמבדל את עצמו מהשליט הנוכחי של גוגל באמצעות כמה פיצ’רים:
- שמירה על פרטיות המשתמש.
- מפות חום (Heatmaps) והקלטות גולשים (Recordings).
- ללא מגבלת דאטה (גם אם יש לכם מיליון מבקרים ביום).
- ללא האטה של טעינת האתר ופעילותו.
מעבר לכך יש גם את לוח הבקרה הרגיל (Insights) שמציג כניסות, דפים נצפים, פילוחים שונים ואפילו עומק גלילה בעמודי האתר. לא מזמן סקרנו גם את יאנדקס מטריקה, המציע פחות או יותר פיצ’רים דומים (בעיקר בגזרת מפות החום) – אבל אחד הדגשים החשובים בקלאריטי הוא ככל הנראה שמירה מרבית על פרטיות; משהו שענקיות טכנולוגיה ופרסום לא ממש מצטיינות בו בדרך כלל.
לידיעה המלאה בבלוג החברה >
רישום חינם לכלי >
דמו חינם >
חידושים בפינטרסט בתחום המסחר המקוון
הרשת החברתית המתחרה באינסטגרם השיקה 5 חידושים, במטרה לסייע לעסקים וחברות להגדיל מכירות, לבצע מדידה מדויקת ועוד. בחמשת החודשים האחרונים, משתמשי פינטרסט הגדילו את האינטראקציה שלהם בנושא קניות ב-85% – נתון מעודד מאוד, במיוחד לקראת חגי הקניות של נובמבר ודצמבר.
במטרה לשפר את אפשרויות המכירה של עסקים וחברות, יצאה החברה עם 5 פיצ’רים חדשים:
- פרופיל חנות המסייע בחשיפת העסק – הפיכת טאב ה-shop לחזית חנות מעוצבת, המציעה מוצרים לפי קטגוריות, המלצות ועוד.
- אפשרויות חדשות לתיוג מוצרים – בעלי העסק יוכלו לתייג בעצמם את המוצרים השונים, במטרה לסייע למשתמשים למצוא אותם בחיפוש.
- עדכון לקטלוג המוצרים – ממשק משתמש משודרג וחווייתי יותר, המקל על העלאת המוצרים, יצירת קטלוגים, הפעלת מודעות שופינג ועוד.
- הצעות מחיר אוטומטיות – אפשרות להפעלת מודעות שופינג אוטומטיות בגרסת “שגר ושכח”. הפיצ’ר החדש מאפשר להגדיר בידים בצורה דינמית שמותאמת לשיפור התוצאות העסקיות.
- אנליטיקס המרות – התמקדות נקודתית בביצועי המרות בחנות, באמצעות כלי אנליטיקס משודרג.
חידושים בטריפאדוויזר עבור מסעדות ובתי מלון
מכיוון שענף התיירות הוא אחד הנפגעים הקשים מהמשבר, טריפ אדוויזר יוצאת עם סט כלים חדש במטרה לסייע להתאוששות הענף.
איחוד פרופילים ותפריטי מסעדות
בעקבות רכישה שביצעה החברה בדצמבר 2019, כעת מתאפשר לה לסייע ליותר מ-5 מיליון מסעדות באמצעות Menu Connect. כל מסעדה מאמתת את הפרופיל ומעלה את נתוני התפריט לאתר טריפ אדוויזר, ולאחר מכן המידע מופץ אוטומטית ברשת של יותר מ-100 אתרים ואפליקציות – כולל גוגל, Yelp, פייסבוק, פורסקוור וכמובן טריפ אדוויזר בעצמה. המוצר כולל לוח אנליטיקס המודד צפיות בתפריטים, לקוחות חוזרים לעומת חדשים וכן הלאה.
צפי לזמינות חדרים
כלי בשם ספוטלייט, הנשען על מודיעין עסקי ותמחור בענף המלונאות, מאפשר לחזות מראש עומסים בזמינות חדרים בבתי מלון. בטריפ אדוויזר טוענים שנכון להיום לא ניתן לחזות צפי עומסים לפי היסטוריית תפוסה קודמת, לכן דרוש כלי חדש שיעשה זאת בצורה יעילה יותר.
ניהול מוניטין חצי אוטומטי
כלי נוסף בשם Reputation Pro עוקב אחרי הביקורות בצורה אוטומטית בגוגל, פייסבוק וטריפ אדוויזר (אבל לא ב-Yelp), מודיע למנהלי המלון על ביקורות בעייתיות ומאפשר להגיב ישירות מלוח הבקרה. כמו כן הכלי שולח למשתמשים בקשות לכתיבת ביקורות.
ידיעות בקטנה
- לינקדאין שדרגה משמעותית את אפשרויות הטרגוט במערכת הפרסום שלה. מומלץ להתעדכן באתר החברה >
- עורך הדוחות בגוגל אדס קיבל שדרוג משמעותי, המקרב אותו יותר לפורמט של דאטה סטודיו ובכך מקל על קמפיינרים להפיק דוחות יעילים במהירות ובקלות. לידיעה המלאה >
- גוגל הפיקה סרטון של שעה המסביר מחדש כיצד פועל החיפוש (Trillions of Questions, No Easy Answers):