גוגל מתגברת על העוגיות בספארי, רשימת אנשי הדיגיטל של 2017, קהל ממוקד מהאופליין בפייסבוק ועוד חדשות

איתי ברנר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו בשבוע החולף? בתחילת כל שבוע נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

גוגל הצליחה להתגבר על המגבלה של אפל

בשבוע שעבר דיווחנו על כך שבעדכון האחרון של דפדפן ספארי, עוגיות צד שלישי ייעלמו אחרי 24 שעות, מה שישפיע על מפרסמים שעוקבים אחרי הגולשים בין אתרים שונים.

עוגיות בדפדפן ספארי

בהודעה שגוגל שלחה בדואר אלקטרוני, היא הודיעה שהקוד המעודכן של  Google Analytics מתאים לקווים המנחים החדשים של אפל מכיוון שהעוגיה מקושרת לשרת של המפרסם ולא לשרת של גוגל. על מנת שהעדכון יפעל כמו שצריך, התיוג האוטומטי חייב להיות מופעל באדוורדס וחשבון ה-Google Analytics חייב להיות מחובר אל חשבון ה-Adwords.

פייסבוק מחזקת את היכולת שלה ליצור קהל מותאם אישית מעולם האופליין

אחת המגמות החזקות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי היום היא שילוב של עולם האופליין ועולם האונליין, כך שמפרסמים יכולים לעקוב אחרי המקומות בהם קהל היעד ביקר, בין אם מדובר במסעדות, חנויות או מרכזי קניות.

עד כה, פייסבוק בדרך כלל הייתה בונה קהלים אוטומטים על סמך פעילות אופליין בעזרת רשימה של כתובות דואר אלקטרוני, מספרי טלפון של לקוחות במועדוני לקוחות או אנשים שהגיעו לאירועים שפורסמו בפייסבוק.

כעת פייסבוק מאפשרת לעקוב גם אחרי לקוחות פוטנציאלים שביקרו בחנויות של המותג. המעקב יופעל רק עבור לקוחות שאישרו לפייסבוק לעקוב אחרי המיקום הפיזי שלהם. פייסבוק גם תדע לסנן אנשים שהיו ליד חנות מסוימת, אבל לא נכנסו אליה.

חשוב להדגיש שלא כל מותג או רשת יכולים להשתמש בתכונה החדשה. לדוגמה, חייבים להיות להם עשרה סניפים או נקודות שירות לפחות.

גישה משופרת לסטודיו של יוטיוב מהאפליקציה

אפליקציות פופולאריות אמנם מקלות על השימוש באתרים מסוימים, אבל ממשק ניהול החשבון של יוצרי התוכן באתרים אלו עדיין מוגבלים למדי כאשר ניגשים אליהם מהאפליקציה. בהתאם לכך, הצוות של יוטיוב הודיע השבוע על שיפורים בממשק הסטודיו (היכן שעורכים ומתזמנים את הסרטונים של הערוץ) בתוך האפליקציה של יוטיוב.

התכונה הראשונה בעדכון מאפשרת לתזמן העלאה של סרטונים לתאריך ושעה ספציפיים. השיפור הנוסף נוגע לאופן התצוגה בו מופיעים מספר המנויים של הערוץ: התצוגה החדשה בולטת יותר ומאפשרת לראות את מספר המנויים מתוך כרטיס מיוחד שנמצא על ה-Dashboard.

תכונות אלו מצטרפות לתובנות בתוך האפליקציה וליכולת לקבל התראות כאשר מתרחשים שינויים משמעותיים (בדומה ל-Analytics Alerts), כמו גם ליכולת לבחור תמונה מקדימה מותאמת אישית לסרטון הישר מתוך האפליקציה.

Youtube Studio in app

פורסמה רשימת האנשים המשפיעים בדיגיטאל לשנת 2017

ארגון הדיגיטל הישראלי פרסם את רשימת האנשים המשפיעים בדיגיטל לשנת 2017. האנשים ברשימה מתוארים כ”אלו המעצבים את חיינו במרחב הדיגיטלי, יוצרים חוויות צרכניות חדשות, ומובילים מהפכות בארגונים אשר הקימו או אשר בהם הם אמונים על התחום. הם משנים את כללי המשחק, פורצי דרך, חדשניים ובעיקר ישראלים משלנו.”

ברשימה ניתן למצוא אנשי טלוויזיה ורדיו, עיתונאים, מנהלי דיגיטאל בארגונים, כוכבי רשת, אנשי מפתח בחברות טכנולוגיה וגם בסוכנויות שיווק באינטרנט (סרקו את הרשימה ומצאו אותם 🙂 ).

אגב, למרות שהדבר לא מצוין במפורש, נראה שהרשימה שונה מאוד מזו של 2016, וזאת על מנת לחשוף פנים ושמות חדשים.

סאגת “הצינור” נמשכת

המלחמה בין גיא לרר לבין ערוץ 10 נמשכת. אמ;לק: בעוד ש”הצינור” נשארה בערוץ 10 בהגשתו של טל ברמן, העמוד הוותיק של “הצינור” שלו 1.1 מיליון אוהדים עדיין נמצא בשליטת גיא לרר.

בשבוע האחרון ערוץ 10 דרש מבית המשפט לעבודה בתל אביב להוציא צו מניעה זמני כנגד לרר ולהעביר לידיו את השליטה בעמוד “הצינור”. זאת למרות הגישושים להסדר פשרה בין הצדדים.

לרר טוען שהוא ייסד את העמוד עוד לפני שערוץ 10 החל לקשר עמודי פייסבוק עם שידוריו וחלק מהתכנים המפורסמים בו (כמו “שבוע המודעות למצוקת הנכים”) אינם קשורים ישירות לתכנית. לעומת זאת, על פי ערוץ 10, מדובר במותג שלו אשר נוצר כאשר לרר היה עדיין שכיר של החברה.

על פי פרשנות משפטית שנלווית לידיעה באתר ICE, נראה כי בית המשפט יצטרך לבחון את תנאי העבודה בין לרר לערוץ 10 ואת הגדרת התפקיד במהלכו נוהל העמוד.

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1449
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
969
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
421
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108196
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102591
מדיה חברתית
דנה רוזן
83228
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.