כנס הדיגיטל Next Case 2017 יוצא לדרך ואתם מקבלים 15% הנחה!

דפנה בן יהושע
Next Case 2017

בדצמבר הקרוב זה קורה בפעם הרביעית: Next Case, הכנס הגדול בישראל לשיווק דיגיטלי, יכנס במתחם אחד מומחי שיווק דיגיטלי בכירים מהארץ ומחו”ל שירצו על קייס סטאדיז אמיתיים ויעניקו תובנות וכלים יקרי-ערך לקהל של 1200+ איש.

מיד תקבלו את כל הפרטים, אבל כדי להיכנס לאווירה – צפו תחילה בסרטון מהכנס הקודם:

מה מיוחד בנקסט קייס?

מי שהיה בכנסים הקודמים כבר יודע: נקסט קייס הוא כנס של תכל’ס ופרקטיקה. אין בו דיבורים באוויר, אין בו סיסמאות או סלוגנים, ואין בו המלצות שמבוססות על תיאוריה בלבד.  כל הרצאה בכנס נמשכת 20 דקות בלבד ומציגה קייס סטאדי אמיתי וייחודי – אתגר שיווקי בו נתקל/ה המרצה, הכלים והפתרונות בהן נקט/ה כדי לפתור אותו, והתוצאה הסופית. המרצים, שהם נשות ואנשי שיווק בכירים מחברות גדולות בארץ ובעולם, חולקים אתכם את ניסיונם ונכנסים לפרטים הקטנים ביותר, כדי שאתם תוכלו אחר כך להשתמש באותם הכלים עבור המטרות השיווקיות שלכם.

את המידע שתקבלו בכנס לא תראו בשום מקום אחר – את ההרצאות בכנס אסור לצלם, כך שלא יעלו  סרטוני וידאו שלהן בהמשך. המידע המועבר בכנס חסוי ומיועד רק לכם – אורחי נקסט קייס.

איפה ומתי?

  • תאריך: 6 בדצמבר 2017
  • שעה: 9:00-17:00
  • מיקום: מתחם Lago, ראשון לציון
  • מחיר: 385 ש”ח במכירה המוקדמת, דלגו למטה כדי לקבל 15% הנחה 🙂

למי כדאי להגיע?

אם אתם משתייכים לאחת הקבוצות הבאות, אנחנו ממליצים לכם בחום להגיע לכנס:

  • אם יש לכם עסק קטן/בינוני, הבנה כלשהי בשיווק, אתם מקדמים את עצמכם לבד ומעוניינים להכיר עוד כלים, פלטפורמות ורעיונות חדשים.
  • אתם עובדים בסוכנות דיגיטל או כמקדמי אתרים עצמאיים ומספקים שירותי דיגיטל לעסקים ולארגונים. מה שמעניין אתכם זה להכיר מתודולוגיות חדשות ולהיחשף לדרכים מעניינות בהן אנשים אחרים משתמשים בכלים שאתם מכירים.
  • אתם מנהלי שיווק ודיגיטל in-house שעובדים במחלקת שיווק ומעוניינים להעמיק ולשכלל את הידע שלכם כדי לשפר את יכולות השיווק של הארגון.

כמובן שגם למי שרק מתחיל את צעדיו בעולם השיווק, בדיוק סיים קורס בתחום ומחפש עבודה, או שמאד מתעניין בתחום השיווק הדיגיטלי, כדאי מאד להגיע! במתחם הכנס יוצבו ביתנים של חברות ישראליות ובינלאומיות, בין היתר כאלה המחפשות לגייס עובדים חדשים ומוכשרים; והכנס יספק הזדמנות מעולה לנטוורקינג עם אנשי דיגיטל מכל התחומים.

2 מסלולי הרצאות שמאפשרים לכם לבנות תוכנית מותאמת אישית

הכנס בנוי כך שהוא מציע שני מסלולי הרצאות שרצים לאורך כל היום:

  1. המסלול האסטרטגי: אסטרטגיה בדיגיטל בלי לרדת לפרטים טכניים, מיועד למי שמנהל את השיווק הדיגיטלי ברמת מאקרו.
  2. המסלול הטכני: החלקים הטכניים של השיווק למתקדמים, מיועד בעיקר למי שמבצע את השיווק בפועל ולא מנהל אותו.

הכניסה לשני המסלולים פתוחה לכולם, כך שאתם לא חייבים להישאר באותו המסלול כל היום ויכולים לנדוד ממסלול למסלול לפי ההרצאות שמעניינות אתכם.

אילו קייס סטאדיז תשמעו בכנס?

המרצות והמרצים בכנס הם אנשים בולטים בתחום השיווק הדיגיטלי בישראל, ביניהם גם כאלה הנושאים בתפקידים בכירים בחברות ישראליות ובינלאומיות גדולות. הקייס סטאדיז שלהם יעסקו בנושאים החמים היום בשיווק דיגיטלי ויציגו פתרונות מתוחכמים לבעיות נפוצות כמו גם תובנות מפתיעות שהפיקו מהתהליך. להלן רשימה חלקית של הקייס סטאדיז שיוצגו בכנס:

  • לירז פוסטן, Outbrain – איך הגדלנו המרות אורגניות ב-85% רק בעזרת עבודת צוות
  • אלעד רביד, שטראוס קפה – איך השקנו פלטפורמת איקומרס בתוך ארגון גדול
  • מאור דוידוביץ’, Adnimation – איך הגדלנו הכנסות ב-55% עבור אתר ספורט מוביל באמצעות ניהול הפרסום הפרוגרמטי
  • איתן הלמן, Wix – איך קידמנו בהצלחה 3 אתרי WIX מסוגים שונים
  • פרי לוי, כלמוביל – איך עשינו טרנספורמציה דיגיטלית לקבוצת כלמוביל, שהביאה לצמיחה של מאות אחוזים
  • רון רבינוביץ’, BoobaDigital – איך עזרנו לסטארט-אפ להחדיר מוצר חדש לשוק האמריקאי תוך שנה באמצעות מערך שיווקי אוטומטי
  • מת’יו טני, Webpals – איך מחיקת יותר מ-1000 עמודים באתר הזניקה את ה-SEO
  • בנג’י עזריה, Plarium – איך חיברנו את כל נתוני ה-Offline וה-Online באתר עם מיליוני משתמשים ב-Google Analytics
  • דורי הרפז, Secdo – איך הבאנו סטארט אפ B2B לגידול של פי 25 בלידים ובהכנסות תוך שנה באמצעות Growth Hacking

אנו שמחים לבשר שפרט להצגת קייס סטאדי מרתק שקשור לקידום אתרים אורגני, Webpals מעניקה לנו חסות יהלום – רמת החסות הגבוהה ביותר.

קוראי הבלוג זוכים בהנחה של 15%!

כדי לממש את ההנחה יש להקליד את קוד הקופון askpavel15 במעמד רכישת הכרטיס, הנה, ממש כאן:

איפה מקלידים קופון

אנחנו אוהבים ומעריכים את קהילת הקוראים הנאמנה שלנו ולכן ארגנו לכם 15% הנחה! מומלץ שתיהנו מההנחה כבר עכשיו – בתקופת ההרשמה המוקדמת (שמסתיימת ב-1 באוקטובר) הכרטיסים לכנס מוצעים במחיר מוזל, כך שלמעשה תקבלו הנחה על הנחה 🙂

[button color=”orange” size=”big” link=”https://www.nextcase.co.il/?promo=askpavel15″ icon=”” target=”true”]לפרטים והרשמה באתר הכנס >>[/button]

שתפו:
נכתב על ידי
היי, אני דפנה. במקור יש לי בכלל תואר שני בביולוגיה, אבל אחרי שפרשתי מהאקדמיה והתנסיתי במגוון תחומים, הבנתי שמה שאני רוצה לעשות זה לכתוב. בשנים האחרונות עסקתי בתרגום, כתיבה ועריכה, והיום אני מנהלת התוכן בקבוצת אנגורה מדיה. אני כותבת על שיווק דיגיטלי, רשתות חברתיות, אסטרטגיות שיווקיות ובעצם – כל מה שקשור לשיווק ולאינטרנט. בקיצור, רוב היום הראש שלי תקוע במסך, אבל אני נהנית מזה!
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
919
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
713
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
357
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107921
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102368
מדיה חברתית
דנה רוזן
83169
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.