השוואת 15 כלי פופאפים לאיסוף לידים שיעזרו להמיר גולשים שמתכוונים לנטוש

מור מריג'
מערכות לאיסוף לידים ופופאפים

אתם יכולים להגיד עליהם מה שאתם רוצים, בשורה התחתונה: פופ-אפים מגדילים את כמות ההמרות. זו עובדה.

אז נכון, אפשר להתווכח על הגודל, על המיקום ואפילו על התזמון שלהם, אבל בשום פנים ואופן לא על התועלת ואם אתם מחפשים לשפר את הביצועים, להוסיף עוד משתמשים לרשימת התפוצה ולהגדיל מכירות – עד סוף המאמר, כבר תדעו בדיוק מה אתם צריכים לעשות.

יש כיום בשוק מגוון רחב של כלים לקידום אתרים שמבטיחים להשאיר את הגולשים באתר ולהוביל אותם במשפך ההמרה. מבין כל אלה, בחרנו 15 שאהבנו במיוחד כדי שתוכלו להשוות ביניהם ולהגיע להחלטה.

למי המאמר מיועד?

למשווקים, בלוגרים, חנויות וירטואליות, סוכנויות דיגיטל ולמעשה כל מי שמעוניין להגדיל לידים ומכירות ולהקטין את אחוז הנטישה.

על פי אילו פרמטרים ביצענו השוואה?

  • התנהגות (מתי הפופ אפ מופיע, באילו מיקומים באתר, אילו סוגים קיימים וכו’).
  • האם אפשר להוריד את הקרדיט.
  • האם יש אפשרות לבצע מבחני פיצול ולקבל ניתוח נתונים.

כמו כן, בדקנו עם אילו מערכות הוא עובד וכמה עולה לנו התענוג.

נתחיל.

1. Poptin

poptinלפופ-אפים יצא שם רע. הם מטרידים, מסתירים את התוכן, מעכבים את הגולשים בדרך לביצוע הפעולה הרצויה, כשהם פולשניים הם עשויים לפגוע בקידום בגוגל ובהרבה מקרים גם מופיעים בטיימינג די גרוע. העניין הוא שזה ממש לא חייב להיות ככה. למעשה, זה יכול להיות ההפך המוחלט. כשעושים בו שימוש נכון, פופ-אפ יכול להקל על המשתמשים, לשפר את הביצועים של האתר ולהגדיל משמעותית את כמות ההמרות.

זה בדיוק מה ש-Poptin מציעה לכם. מדובר במערכת ישראלית ליצירת ווידג’טים ופופ-אפים שבאמצעותה תוכלו להציג את המסר הנכון בזמן הנכון כך שיותאם להתנהגות הגולש. היא מבטיחה להרחיב את רשימת התפוצה, להגדיל את כמות הלידים והמכירות ולהקטין את יחס הנטישה. אגב, ממה שידוע לנו זו המערכת היחידה בעברית שקיימת כרגע בשוק לצד Zoom Analytics (עליה תקראו כאן בהמשך), ובין לקוחות החברה אפשר למנות כבר את מכללת ג’ון ברייס, אתר חדרי חרדים ועוד עשרות סוכנויות דיגיטל קטנות וגדולות.

תכונות בולטות

  • אפשרויות מיקוד מתקדמות כך שתוכלו להחליט מה יוצג, למי, איפה ומתי.
  • 9 סוגים שונים של פופאפים ווידג’טים (כולל פופאפים למובייל) ובחירת המיקום שלהם על גבי המסך.
  • סטטיסטיקות מפורטות לניתוח הנתונים.
  • מבחני פיצול (A/B TEST) להשוואת ביצועים כך שתגיעו לבסוף לפופ-אפ שמשיג את התועלת הרבה ביותר.
  • ממשק ידידותי וקל לשימוש. תוכלו לבחור ממגוון תבניות מוכנות מראש ולהתקין כבר עכשיו ללא צורך במתכנת.
  • ויודעים מה הכי כיף? הם משלנו, כך שהכל לגמרי בעברית.

אינטגרציה

מגוון מערכות דיוור ו-CRM ותמיכה בפלטפורמות התוכן המובילות (Shopify ,WordPress, Tumblr, Pagewiz ועוד).

כמה זה עולה?

אז ככה. מוצעים לכם 4 מסלולים שנבדלים זה מזה בכמות הצפיות החודשיות (צפייה היא כל פעם בה מופיע פופ-אפ לגולש).

המסלול החינמי יעניק לכם 1000 צפיות בחודש ותוכלו לבחור ממגוון רחב של אפשרויות ללא הגבלה. קחו בחשבון שיופיע עליהם קרדיט שאינו ניתן להסרה.

שלושת המסלולים המתקדמים (19$-99$) מיועדים לאתרים עם כמות צפיות גדולה יותר (כשהאחרונה גם אינה מוגבלת בדומיינים), הם יעניקו לכם תמיכה טכנית מעולה ויאפשרו להוריד את הקרדיט.

2. Rapidology

כדיrapidology להגיע ליותר משתמשים, תצטרכו להגדיל את רשימת התפוצה. אז נכון, תוכן ייחודי ויעיל בהחלט יעזור, אבל מעבר לו כדאי גם לשלב קריאה לפעולה שתהיה מושכת, אטרקטיבית ומפתה. וכאן בדיוק Rapidology נכנס לתמונה. Rapidology הוא תוסף וורדפרס חינמי שיאפשר לכם ליצור פופאפים, ווידג’טים וטופסי הרשמה ללא שום צורך בידע טכני או עיצובי.

תכונות בולטות

  • 6 סוגים של תיבות הרשמה שמופיעות במקומות ותזמונים שונים
  • אפשרות לנעילת תוכן כך שיוצג למנויים בלבד לאחר שימסרו את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם
  • סטטיסטיקות וניתוח נתונים
  • מבחני פיצול ללמידת התנהגות הגולשים ולשיפור יחס ההמרה
  • מעל ל-100 טמפלטים לבחירתכם

אינטגרציה

וורפדרס.

כמה זה עולה?

חינם.

https://www.youtube.com/watch?v=ZD-PZgRQcx4&

3. Sumo

sumoבואו נודה בזה. כולנו כאן בגלל סיבה אחת, אנחנו רוצים יותר תנועה שתהפוך ליותר לקוחות. כדי שזה יקרה, אנחנו מורידים כלים, לומדים אותם, מנסים אותם ואז שוכחים מהם ביום שלמחרת. SUMO מתגאה בכך שהיא לא הולכת להיות עוד כלי – היא תהיה הפתרון.

איך היא תעשה את זה? היא תגדיל את כמות הלקוחות שלכם באמצעות פופ-אפים ידידותיים שיופיעו שניה לפני שהגולשים יבחרו לעזוב את האתר (או בכל טיימינג אחר שתבחרו). בנוסף, היא תציע לשלב כפתורי שיתוף שיעודדו את הפצת התכנים ויגדילו את התנועה.

תכונות בולטות

  • קלה לשימוש ואינה דורשת ידע טכני
  • מציגה מפת חום שתלמד על העדפות המשתמשים ותחשוף את האזורים המעניינים ביותר באתר (וההפך)
  • צפייה בהתנהגות המבקרים בזמן אמת

אינטגרציה

SUMO עובדת בשיתוף פעולה מלא עם גוגל אנליטיקס כך שלא תצטרכו לבזבז זמן וללכת לאיבוד בים של נתונים וסטטיסטיקות. תוכלו לקבל את המידע הספציפי והמדויק אותו אתם צריכים ובזמן אמת.

כמה זה עולה?

החבילה הבסיסית והחינמית תציע מגוון רחב של טמפלטים ממותגים. יתר החבילות (בתשלום) יאפשרו לכם להסיר את המיתוג וגם להנות מתכונות נוספות כמו לוח תובנות מתקדמות, אינטגרציות, תמיכה טכנית ועוד.

אינטגרציות עם מערכות

4. Adoric

adoricאחת מפריצות הדרך המשמעותיות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי נובעת מההבנה שהמשתמשים שונים זה מזה ולכן המסרים שמוצגים להם צריכים להיות מגוונים ומותאמים להעדפותיהם. Adoric היא תוכנת פופ-אפים שמבצעת התאמה אישית ומכוונת את המשתמשים ישירות אל עבר המטרות העסקיות שלכם. היא מבצעת פילוח קהלים לפי שפה, מיקום, מגדר ותחומי עניין כך שכל משתמש ייחשף לתוכן הרלוונטי ביותר עבורו.

תכונות בולטות

  • סגמנטציה
  • בחירה ממגוון רחב של תבניות מעוצבות ואפשרויות תצוגה
  • מבחני פיצול ללמידה ולשיפור הביצועים
  • הטמעת וידאו מ-Youtube ו- Vimeo
  • מעקב אחר המבקרים בזמן אמת והתאמת חלון הפעולה הרצוי בהתאם
  • ניתוח ביצועי התוכן

אינטגרציה

Adoric תומכת בפלטפורמות תוכן רבות ביניהן WordPress (יש גם תוסף), Magento, Drupal ועוד.

כמה זה עולה?

לא פורסם מחיר באתר וניתן לקבל אותו בהצעת מחיר מולם ישירות.

5. Picreel

picreelאין מראה דיגיטלי עצוב ומתסכל יותר מעגלת קניות נטושה. בעיקר כי זה אומר שעשיתם הכל טוב, אבל רק כמעט. המשתמש ביקר באתר, טייל בין המוצרים, בחר את אלה שהרשימו אותו וכשהגיע רגע האמת – הוא ברח. Picreel תגדיל את יחס ההמרה שלכם ותהפוך משתמשים נוטשים ללקוחות. איך? היא תעקוב אחר תנועת העכבר של המשתמשים בזמן אמת ותציג בפניהם את ההצעה הטובה ביותר עבורם ברגע נתון. הנה דוגמא: דמיינו שרגע לפני שהמבקר יוצא מהאתר – חלון קופץ ומציע לו מבצע שאי אפשר לסרב לו. או למשל חשבו כמה מועיל היה אם הייתם יכולים לקבל פידבק מהקורא ולשאול אותו בסוף המאמר האם התוכן היה אינפורמטיבי וסיפק לו תשובה לשאלותיו. אלה כלים משמעותיים ועוצמתיים שבאמצעותם תוכלו ללמוד את המשתמשים ולהשיג הרבה יותר.

תכונות בולטות

  • פופ-אפים מותאמים אישית.
  • זמני תצוגה שונים המבוססים על תנועות עכבר.
  • משובים ידידותיים בזמן אמת המאפשרים ללמוד על שביעות רצונם של המבקרים.
  • מבחני פיצול, תכנון, בחינה ומדידה של ביצועי הקמפיין.

אינטגרציה

חיבור מהיר למערכות CRM, שרתי אימייל ומגוון רחב של אתרים ופלטפורמות בינהן Shopify ,WordPress, Blogger, Wix ועוד.

כמה זה עולה?

תוכלו להנות מרובן הגדול של התכונות בחינם ל-30 ימי השימוש הראשונים. אם אהבתם, יציעו לכם 4 מסלולים שעלותם בין 14$ לחודש ובין 299$ לחודש, תלוי בכמות הדומיינים והמשתמשים החודשיים שלכם.

6. Hello Bar

hellobarיש כמה דברים שכדאי לעשות אם רוצים להגדיל את יחס ההמרה. התקנת Hello Bar הוא בהחלט אחד מהם. התוכנה היא אחת המומלצות לשנת 2017 על פי Financesonline וקבלה מ-MOZ ציון 9.3. למה? כי היא מאפשרת לאתרים לעצב הודעה מותאמת עבור המשתמשים ולהציג אותה בטיימינג הנכון. עד כאן, היא לא נשמעת שונה במיוחד משאר הכלים, אבל בנוסף לזה היא גם מאד קלה לשימוש. אתם רק צריכים להקליד את כתובת האתר ומרגע זה ואילך יופיעו הוראות מפורטות שיקחו אתכם צעד אחר צעד אל עבר המטרה.

תכונות בולטות

  • התאמת מסרים בטיימינג הנכון
  • מבחני פיצול ואפשרויות טרגוט מתקדמות
  • ייצוא נתונים אודות משתמשים רשומים
  • קידום תוכן ברשתות החברתיות המובילות והטמעה של כפתורי שיתוף

אינטגרציה

תומכת במערכות רבות (בינהן MailChimp, Weebly, Blogger) ובעלת תוסף לWordPress.

כמה זה עולה?

המחיר יקבע על פי כמות הקליקים שתקבלו בחודש: על 100 קליקים תשלמו 4.95$, על 500 קליקים תשלמו 12.95$, ועל 2500 קליקים תשלמו 29.95$.

7. Optin Architect

optinarchitectאם שאלתם את עצמכם כיצד תוכלו להגדיל את רשימת התפוצה מהר יותר ואיך הופכים 30% מהמבקרים הנוטשים ללקוחות משלמים מבלי להגדיל את התנועה וכל זה ב…יום אחד, אז ל-Optin Architect יש תשובה עבורכם. מדובר במחולל לידים שממנף את כוחו של הדואר האלקטרוני והופך מבקרים ללקוחות. הנוסחא היא פשוטה: ברגע שיהיה לכם באתר טופס הרשמה אטרקטיבי, יותר אנשים ישאירו פרטים ואז תוכלו להציע ליותר אנשים את השירותים שלכם. גם הפעם תהיה לכם היכולת לעקוב אחר הביצועים וללמוד איזה טופס משיג עבורכם תוצאות עדיפות.

תכונות בולטות

  • שליטה מלאה בגודל, צבע ועיצוב הטופס.
  • מגוון של מיקומים אפשריים.
  • תגובה בזמן אמת להתנהגות הגולש בהתבסס על תנועות עכבר.
  • מעקב אחר סטטיסטיקות וביצועי הקמפיין.
  • תמיכה ושירות לקוחות ללא הגבלה.

אינטגרציה

פלטפורמות תוכן (בינהן WordPress), ספקי דואר אלקטרוני ואתרי Ecommerce.

כמה זה עולה?

לרשותכם עומדים שלושה מסלולים שמציעים בדיוק את אותו הדבר לתקופות זמן שונות: מנוי חודשי יעלה 27$, מנוי שנתי יעלה 197$, ומנוי ללא הגבלת זמן יעלה 297$. במידה שלאחר 30 ימים לא תהיו מרוצים – כספכם יוחזר לכם.

Optin Architect The Ultimate List Building App

 

8. Optin Monster

optinmonsterמעל ל70% מהמבקרים באתר שלכם לא יחזרו אליו שוב לעולם. זו העובדה הכואבת ש-Optin Monster מטיחה בפנינו ואין ספק שלנו, כמשווקים, קשה להשלים עם הנתון הזה. אנחנו משקיעים מאמצים רבים ומרגישים שלא קיבלנו את התוצאות להן ציפינו. כדי למקסם את הביצועים ולהפוך את אותם נוטשים ללקוחות, Optin Monster פתחה טפסי הרשמה ש”ילכדו” את כתובת הדואר האלקטרוני של המבקרים ואתם תוכלו להציע להם קופונים, מבצעים ותוכן דינאמי שיגרום להם להמיר. בין הכלים שתמצאו: פופ-אפים, טפסי הרשמה בגודל מסך מלא, בר תחתון או צדדי דביק, תיבת הרשמה בגוף המאמר או בסופו וטריגרים שמופיעים על בסיס תנועת עכבר, גלילה או זמן גלישה. כמו כן, תוכלו לבצע התאמה אישית של מסרים לפי התנהגות המשתמש, האתרים מהם הגיע והמכשיר ממנו גולש. בכל מקרה, כל מה שתחליטו יהיה מדיד ובאמצעות מבחני פיצול תוכלו גם לוודא שהטופס שהשיג את כמות ההמרות הגדולה ביותר הוא זה שיככב באתר.

תכונות בולטות

  • טכנולוגיית המרה ב-2 שלבים: כל לחיצה על תמונה או לינק יפתחו טופס הרשמה, מה שמגדיל באופן ניכר את כמות הלידים
  • סגמנטציה ופרסונליזציה
  • מגוון רחב של טפסי הרשמה לבחירתכם
  • תגובות בזמן אמת בהתבסס על פעילות העכבר
  • מבחני פיצול, סטטיסטיקות וכלי מדידה

אינטגרציה

אתרי E-commerce, ספקי דואר אלקטרוני ופלטפורמות תוכן כמו Shopify ,WordPress, Blogger, Wix ועוד.

כמה זה עולה?

  • בסיס – 19$ לחודש: אתר אחד, טפסים ללא הגבלה, מבחני פיצול, אפשרויות מיקוד, דוחות ידידותיים.
  • פלוס – 29$ לחודש: שלושה אתרים, כל חבילת הבסיס פלוס בר תחתון וצדדי, נעילת תוכן, תיבות הרשמה בגוף המאמר או בסופו ועוד.
  • פרו – 39$ לחודש: כמות אתרים בלתי מוגבלת, כל התכונות המוזכרות מעלה ובנוסף טכנולוגיית תגובה לתנועות עכבר, טפסים מותאמים למובייל, בר דביק, טפסי מסך מלא, תזמונים, תמיכה טכנית ועוד.

אם תבחרו במסלול השנתי, תשלמו מחיר זול ב-25% מהחודשי.

https://www.youtube.com/watch?v=IkzTcglA20Y

9. bouncex

bouncexנמשיך עם הסטטיסטיקות – הן לא הולכות והופכות נעימות יותר. 90% מהמבקרים באתר יעזבו מבלי לבצע כל המרה. למה זה קורה? בעיקר כי כל אחד מהם מתנהג אחרת, אבל במקרים רבים ההתייחסות אליהם היא כאל מקשה אחת. bouncex מאמינה שהאתר שלכם צריך ללמוד את התנהגות הלקוח ממש כמו שעושה איש מכירות בשטח, מה שמביא אותו בסופו של דבר להציע את ההצעה המתאימה ביותר לאדם שעומד מולו. באמצעות תוכנה ייחודית bouncex לומדת את התנהגות המשתמש בזמן אמת וכך מוליכה אותו שלב אחר שלב במשפך ההמרות.

תכונות בולטות

  • מערכות מעקב
  • תגובות בזמן אמת בהתבסס על פעילות העכבר
  • ניתוח התנהגות באתר
  • כלים לשימור לקוחות
  • שירותי גרפיקה

אינטגרציה

מערכות CRM, מובייל ונייד.

כמה זה עולה?

Bouncex מציעה לכם תחילה להתנסות בתוכנת דמו שתפיק ביקורת על התנהגות הקהל באתר (חינם) במשך שבעה ימים ורק אחר כך היא תדבר אתכם על החבילות והמחיר.

10. Exit Monitor

exitmonitorכשמו כן הוא, כלי שמנטר תנועות עכבר ומגיב להן בזמן אמת. הוא לא מחדש הרבה בהשוואה לכלים שהופיעו מעלה ומטרתו זהה – הגדלת המרות והכנסות באמצעות מעקב אחר התנהגות המשתמש והצגת פופ-אפ עם הצעה מפתה רגע לפני שהתכוון לצאת מהאתר.

תכונות בולטות

  • טכנולוגיית מעקב אחר תנועות העכבר
  • סטטיסטיקות ונתונים בזמן אמת
  • מבחני פיצול
  • סגמנטציה ופילוח ממוקד

אינטגרציה

MailChimp, Shopify, Hubspot, Zapier ועוד. קיים תוסף ל-WordPress.

כמה זה עולה?

Exit Monitor מציעה ארבע חבילות. הבסיסית עולה 39$ לחודש על 5000 הצגות דף. החבילה המורחבת ביותר תעלה 499$ לחודש על 325,000 הצגות דף. בכל מקרה, מגיעה לכם תקופת נסיון חינמית למשך 14 ימים.

Exit Intent Technology Conversion Rate Optimization Exit Monitor

11. Drip

dripחלפו הימים בהם כל המשתמשים קיבלו את אותם מסרים ואותן הודעות לדואר האלקטרוני באותו זמן. Drip היא תוכנה שמאפשרת לכם לבצע אוטומציה ולשלוח את הקמפיין הנכון, בזמן הנכון ולאדם הנכון. היא מודעת לעובדה שלכל אחד יש קצב שונה ותחומי עניין שונים ולכן היא לומדת את התנהגות המשתמש ומשגרת אליו הצעות שיווקיות תואמות שיובילו אותו בבטחה במשפך ההמרה.

תכונות בולטות

  • תצוגה ויזואלית ידידותית וקלה להבנה
  • מגוון רחב של טפסים בגדלים ומיקומים שונים
  • אוטומציה לכל פעולה רצויה
  • מבחני פיצול, מעקב אחר ביצועים, פילוח ממוקד ושיוך המנויים לקבוצות בהתבסס על הפעולות שנקטו
  • זיהוי משתמשים מעורבים עם סיכויי ההמרה הטובים ביותר להגברת המאמץ השיווקי
  • שליחת הודעות ממוקדות

אינטגרציה

מגוון רחב של פלטפורמות ואפליקציות, דפי נחיתה, מערכות CRM, אתרי E-commerce ועוד.

כמה זה עולה?

אם יש לכם רשימת תפוצה שמונה עד 100 רשומים – תוכלו להנות מהשירותים של Drip בחינם. במידה שיש לכם יותר, עלות חודשית בתוכנית שנתית תהיה 41$ לחודש ל-2500 מנויים ו-83$ לחודש עבור 5000 מנויים.

12. Zoom Analytics

zoomanalyticsבדומה לתוכנות אחרות, גם Zoom Analytics הישראלית מציעה לשפר את יחס ההמרה באתר ולהפוך מבקרים נוטשים ללקוחות. איך היא תעשה את זה? אתם כבר יודעים את התשובה – המסר הנכון בזמן הנכון. ואיך אתם תעשו את זה? בקלות. כמה קליקים ואתם שם מבלי צורך להשקיע בפיתוח ועיצוב.

תכונות בולטות

  • קמפיין מותאם לקוח כך שהוא יחשף אך ורק למה שמעניין אותו.
  • מבחני פיצול, ניתוח ומעקב אחר הביצועים בזמן אמת.
  • זיהוי נקודות החולשה בקמפיין כך שתוכלו לשפר אותן.
  • ייצוא לידים.
  • בדומה ל-Poptin גם המערכת הזו בעברית כך שזה יתרון.

אינטגרציה

מערכות CRM, מערכות דיוור, גוגל אנליטיקס.

כמה זה עולה?

Zoom Analytics מבקשת למלא טופס עם פרטים על העסק לקבלת הצעת מחיר מותאמת לדרישותיכם.

13. PopUp Domination

popupdominationתוכנת פופ-אפים שמציעה מגוון רחב של אפשרויות מותאמות על פי צרכי האתר, בינהן: ערכות נושא לקבלת כתובות דואר אלקטרוני, ספירה לאחור ליצירת דחיפות, פופ-אפ שמופעל בעת כוונת יציאה, פופ-אפ שמופעל לאחר לחיצה על אובייקט ועוד.

תכונות בולטות

  • מבחני פיצול וניתוח ביצועים.
  • טריגרים שונים להפעלת הפופ-אפ (בהתבסס על זמן גלישה באתר, דפים שנצפו, גלילה ועוד).
  • מגוון רחב של טמפלטים ועיצובים מותאמים אישית.

אינטגרציה

כל אתר אינטרנט, ספקי דואר אלקטרוני וגוגל אנליטיקס.

כמה זה עולה?

החבילה ההתחלתית עולה 9$ לחודש עבור 30,000 הצגות פופ-אפ. אם תצטרכו מעבר לזה, יש חבלות נוספות: 19$ עבור 100,000 הצגות, 29$ עבור 300,000 הצגות, ו-99$ עבור מיליון הצגות. בתוכנית שנתית העלות תהיה נמוכה יותר ואם לאחר 60 יום לא תהיו מרוצים – כספכם יוחזר במלואו.

PopUp Domination

14. Pippity

pippity“פופ אפ למפרסמים שמכבדים את הקוראים שלהם”, כך Pippity בוחרת להציג את המוצר שלה שמבטיח להיות קל לשימוש עבורכם ונעים עבור הלקוח. התוכנה מגיעה עם 20 ערכות נושא שיבטיחו התחלה מהירה וחלקה ואם בכל זאת תחליטו לעצב בעצמכם – גם האפשרות הזאת קיימת.

תכונות בולטות

  • מגוון רחב של טמפלטים מותאמים אישית לבחירה כמו גם אפשרות לעצב את הפופ-אפ בעצמכם
  • אפשרות להוספת תמונות, וידאו ובולטים בקלות ובמהירות
  • שליטה על זמני הופעת הפופ-אפ
  • מבחני פיצול וניתוח ביצועים

אינטגרציה

ספקי דואר אלקטרוני, אתרי Ecommerce ו-WordPress.

כמה זה עולה?

חבילה אישית לאתר בודד – 49$ לשנה, חבילה עסקית עם רשיון ל5 אתרים – 87$ לשנה, וחבילה לכמות אתרים בלתי מוגבלת – 127$ לשנה. אם קניתם את אחת החבילות ולאחר 30 ימים מתברר שזה לא בדיוק מה שחיפשתם – תקבלו החזר כספי מלא.

Pippity Popups WordPress Popup and Lead Capturing Plugin

15. Ninja Popups (תוסף)

ninjapopupsNinja הוא תוסף פופ-אפ לוורדפרס, מה שהופך אותו לקל להתקנה ופשוט ולשימוש. גם כאן תוכלו לבחור ממגוון ערכות נושא קיימות או לעצב לגמרי בעצמכם.

תכונות בולטות

  • שליטה על זמני הופעת הפופ-אפ: בכניסה לאתר, לאחר מספר שניות, לאחר גלילה, לפני כוונת יציאה
  • כפתורי יציאה למניעת הטרדה
  • שילוב אלמנטים: טקסט, תמונות, בולטים, שדות טקסט ועוד
  • מבחני פיצול וניתוח ביצועים

אינטגרציה

גוגל אנליטיקס וספקי דואר אלקטרוני.

כמה זה עולה?

25$ עבור רישיון בסיסי ועוד 7.88$ אם תרצו חבילה מורחבת עם תמיכה טכנית למשך 12 חודשים.

https://www.youtube.com/watch?v=DFAz8kKVi08

עכשיו תורכם – מה המערכת האהובה עליכם?

פופ-אפ המזהה כוונת יציאה ותיבות ללכידת כתובת דואר אלקטרוני הם כלים יעילים שיתנו לכם תפוקה מיידית ומרגע התקנתם תוכלו לראות ירידה במספר הנוטשים ועליה בהמרות. כמות השימושים שאפשר לעשות בהם היא כמעט אינסופית, כך שאם עדיין לא השתכנעתם לגבי נחיצותם, הקדישו לכך עוד רגע וחשבו כמה קוראים אתם מפסידים כשאין חלון שקורא להם להצטרף לניוזלטר. או כמה עגלות נטושות תוכלו להציל אם תזכירו על פריטים שנשכחו. או כמה כתובות דואר אלקטרוני תוכלו להוסיף לרשימת התפוצה שלכם אם תציעו בתמורה תוכן למנויים בלבד. או כמה תוכלו ללמוד מפופ-אפ שישאל לדעת המבקרים באתר ויבקש משוב. וכן, גם כמה תוכלו להרוויח אם תקפיצו מבצע או הטבה שאי אפשר יהיה לסרב לה. וזה כמובן לא נגמר כאן, הכל תלוי ביצירתיות שלכם.

מקווים שהצלחנו לעשות סדר ועזרנו לכם להגיע להחלטה ולבחור בכלי שיהיה הכי שימושי ומועיל עבורכם. נשמח לשמוע מי האחד שלכם ויותר מזה, נשמח לשמוע איך הצלחתם לשפר את הביצועים באתר. דברו איתנו בתגובות!

נכתב על ידי
כותבת, עורכת ובעיקר אוהבת מילים מהרגע בו גיליתי אותן. נדמה שתמיד עשיתי את זה ואלה רק הנושאים שהשתנו עם הזמן. כיום, לאחר שנתיים בהן התמקדתי בשיווק דיגיטלי, מרגיש לי שמצאתי איך לשלב בין שני התחומים שהכי מרתקים אותי.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

18 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

18
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.