All Things Data 2016 – כנס האנליטיקס והאופטימיזציה הגדול בישראל [20% הנחה לקוראי הבלוג]

פבל ישראלסקי
All Things Data 2016

בתור אנשים שעוסקים בשיווק באינטרנט, כולנו מודעים לחשיבות הגדולה שיש לביצועים של הטראפיק שמגיע לאתר.

הטראפיק זה משהו שפוגש אותנו בכל מקום אפשרי – אם אנחנו עוסקים בקידום אורגני אנחנו תמיד נעבוד קשה כדי להביא טראפיק מהמילים האיכותיות ביותר, אם אנחנו עושים פרסום בגוגל או בפייסבוק אנחנו תמיד נעבוד כדי להעלות את ה-CTR ולהוזיל את ה-CPC, וכך בכל ערוצי הטראפיק דרכם הגולשים מגיעים לאתרים שלנו.

או במילים אחרות – אנחנו תמיד נשאף להביא תנועה שאחוזי ההמרה שלה יהיו גבוהים ככל האפשר.

  • אבל האם אנחנו יודעים איך לנתח את הפעולות שהטראפיק הזה עושה באתר שלנו?
  • האם אנחנו יודעים איך לבצע את עבודת האופטימיזציה בצורה נכונה?
  • האם תמיד אנחנו מוצאים רעיונות ל-A/B Testing ויודעים לתעדף אותם כמו שצריך?
  • ואיך אנחנו מתמודדים עם שיפור יחס ההמרה במובייל, שבדרך כלל אחראי ל-40% מהתנועה אבל בקושי מביא המרות?

תחום האנליטיקס והאופטימיזציה הם התחומים הכי חמים היום בעולם האונליין, וזו בדיוק הסיבה שהחלטנו לפנק אתכם בקופון הנחה של 20% לכנס האנליטיקס All Things DATA שמתקיים בסוף החודש הקרוב – 28-29 ביוני. מדובר בכנס מקצועי ברמה גבוהה, אפשר להתרשם מהכנס שנה שעברה עליו כתבנו סקירה מקיפה.

כדי לממש את הקופון פשוט הכנסו ללינק שלפניכם ואל תשכחו לבוא להגיד לנו שלום 🙂

https://allthingsdata.co.il?ref=askpavel

הפרטים היבשים:

  • תאריך: 28 ביוני, 2016
  • שעה: 08:00-16:00
  • מיקום: אודיטוריום סמולארש, אוניברסיטת ת”א
  • מחיר (אחרי הנחה): 340 ש”ח

למי הכנס מיועד?

הכנס מיועד לאנשי שיווק ודיגיטל, המעוניינים להעשיר את הידע שלהם בנושא אנליטיקס, אופטימיזציה ו-A/B Testing.

הייחודיות של הכנס היא בכך שאין צורך בידע טכני או רקע מוקדם בשום צורה שהיא, מכיוון שהמרצים לא יכנסו לפרטים טכניים אלא ידברו בעיקר על האסטרטגיות הנכונות שבהן צריך לנקוט על מנת לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם.

למה כדאי להגיע ומי ירצה?

השקעה בשיפור יחס ההמרה היא ההשקעה הכי כדאית לעסק ולא משנה באיזה שלב הוא נמצא.

השיקול פה הוא נורא פשוט – אם יש לכם 1% המרה עדיף לכם להשקיע פעם אחת ולשפר אותו ל-2%, מאשר להשקיע פי 2 תקציב בכל חודש בחודשו.

דוגמאות להרצאות שתשמעו בכנס:

  • Web Analytics Automation – Worth the Effort?
  • Bringing Big Data to Life; Adding the Behavioral Perspective
  • Make smart, data-driven decisions in your app
  • Mobile Customer Journey” – The New KPI
  • Master Mobile – How to Create Better Mobile Experiences That Convert
  • Developing a Crowd Sourced Data Platform

מי יהיו המרצים?

המרצים שיגיעו לכנס מגיעים מהחברות הגדולות והמצליחות בתעשייה הבינלאומית:

Jeff Sauer (ארצות הברית)

אחרי שהקים סוכנות ווב אנליטיקס עם 25 עובדים, ג’ף עובד היום עם החברות הגדולות בעולם, מסייע להם להשתמש בגוגל אנליטיקס בצורה טובה יותר ועוזר להם להוציא תובנות עסקיות משמעותיות מהנתונים שלהם.

ג’ף מרצה מבוקש מאוד בכנסים רבים בעולם, וההרצאות שלו מכילות מתודולוגיה ברורה שכל אחד מכם יוכל לקחת וליישם אצלו בחברה בצורה הפשוטה והמועילה ביותר.

Refael Bitton (ישראל)

רפאל עובד בחברת Google ומסייע לחברות הגדולות בעולם לעבוד עם גוגל אנליטיקס באופן כללי, בדגש על ניתוח אתרי מובייל ואפליקציות.

רפאל ידבר על קבלת החלטות אסטרטגיות בתהליכי אופטימיזציה של אפליקציות, והוא יחשוף בפניכם את מערכת האנליטיקס החדשה-דנדשה של גוגל – Firebase Analytics.

Martijn Scheijbeler (אמסטרדם)

מרטין הוא ה-Director of Marketing של פורטל הדיגיטל הפופולארי The Next Web, והוא אחראי על הצמיחה והעבודה עם הדטא בכל הנכסים הדיגיטלים של החברה.

מרטין ידבר על אופן היישום של גוגל אנליטיקס בעבודה עם ביג דטא, ויספר איך The Next Web מתמודדת עם מאות מליוני איוונטים שנמדדים בגוגל אנליטיקס מדי חודש.

Liraz Margalit (ישראל)

לירז משמשת בתור פסיכולוגית הבית של ClickTale והיא מומחית לניתוח התנהגות המשתמשים בעולמות ה-web. ללירז יש טכניקה בדוקה ומנוסה בנוגע לניתוח התנהגות המשתמשים ברשת, והיא תדבר על Behavioral Targeting ועל הפרסונליזציה שאפשר לעשות באמצעות ניתוח הנתונים באתר.

Matt Kaufman (ארצות הברית)

Matt הוא ה-Head of Operation של האתר הידוע CrunchBase (אתר-בת של TechCrunch), והוא יספר איך משתמשים בדטא שמתקבל בצורה של crowd sourcing על מנת לבצע תהליכי אופטימיזציה לחברות ולמוצרים באונליין.

Talia Wolf (ישראל)

לאחר שהרצתה מעל כל במה אפשרית ונבחרה לאחת מ-25 אנשי ה-Conversion Optimization המשפיעים בעולם, טליה הולכת לדבר על מתודולוגיות של אופטימיזציה במובייל. מסתבר שהמכשיר הקטן שיש לכולנו בכיס בכל רגע נתון אחראי לכ-40% מהטראפיק שמגיע היום לאתרי אינטרנט, אבל עסקים רבים מתקשים לשפר את אחוזי ההמרה שלו ולא משנה מה הם עושים.

טליה תשתף אותנו בשיטות העבודה שלה, שהוכחו על פני מאות A/B Tests שהיא ביצעה לאורך השנים ויעזרו גם לכם לשפר את יחס ההמרה באתר המובייל שלכם.

את המרצים הנוספים תוכלו לראות כמובן באתר, ואנחנו ממליצים למהר ולהזמין כרטיסים מהר ככל האפשר מכיוון שהכנס מתקיים ב-28 ליוני.

נתראה שם!

שתפו:
נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
878
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
681
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
349
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107896
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102346
מדיה חברתית
דנה רוזן
83164
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

2
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.