לפני מספר ימים מיכאל ארינגטון פרסם ידיעה מעניינת לגבי הכוונות הנסתרות העתידיות של גוגל. מסתבר שלפני כשבועיים, גוגל רשמו פטנט שקשור ל”עריכת תוכן מודפס ופרסומו בציבור”.
המהלך מרמז על כוונות אסטרטגיות מעניינות הקשורות ליצירת ופרסום תכנים מודפסים ע”י הגולשים. הרעיון הוא לאפשר לגולש ליצור ולערוך מגזין (מודפס) שיורכב מתכניו האישיים. כמו כן, ניתן יהיה גם לכלול במגזין פרסומות. בגלל הפילוח המדויק של הפרסום בשיטה הזו, הפרסומות במגזינים יהיו רלוונטיות ביותר לקורא. (שהרי כותב המגזין ידע מראש למי הוא מפיץ אותו).
כמובן שאלה רק השערות לא מאוששות שמשוטטות להן בבלוגספירה רק בעקבות אותו רישום פטנט. האם גוגל מנסים להסתיר את המהלך הזה? למה? בכל אופן, קשה לי להבין מדוע הם לא יוצרים באזז לרעיון, שעל פניו נשמע מהפכני כל כך…